ROOM ESCAPE WARSZAWA® przykłada dużą wagę do ochrony Twojej prywatności. Pragniemy zapewnić, że traktujemy Twoje dane ze starannością i uwzględnieniem zobowiązań wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Z niniejszej Polityki dowiesz się, w jaki sposób wykorzystujemy informacje o Tobie, będące danymi osobowymi w rozumieniu przepisów Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych. Znajdziesz tu także informacje o uprawnieniach, które przysługują Tobie w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez ROOM ESCAPE WARSZAWA®.

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem strony ROOM ESCAPE WARSZAWA® znajdującej się pod adresem www.roomescape.pl jest ROOM ESCAPE S.C. z siedzibą w Gdyni (81-253), przy ul. Ceynowy 46, posługująca się numerem NIP: 958-166-81-05.

Jak skontaktować się z nami, aby uzyskać informację o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?

Napisz do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych na adres:   info@roomescape.pl lub wyślij list pocztą tradycyjną na adres ROOM ESCAPE S.C., ul. Ceynowy 46, 81-253 Gdynia

Skąd mamy Twoje dane osobowe?

Otrzymaliśmy je od Ciebie, kiedy dokonałeś rezerwacji pokoju na naszej stronie www.roomescape.pl: w panelu rezerwacji, poprzez formularz kontaktowy oraz kiedy zamówiłeś nasz pokój podczas rezerwacji telefonicznej lub napisałeś do nas maila. Rezerwując pokój escape room, musisz podać swoje dane osobowe niezbędne do realizacji zamówienia, tj. imię i nazwisko, adres e-mail i numer telefonu. W przypadku rezerwacji vouchera kurierem lub pocztą tradycyjną podajesz nam również swój adres korespondencyjny. W przypadku prośby o fakturę również otrzymujemy od Ciebie dane osobowe.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, bo jest to niezbędne do dokonania rezerwacji pokoju w jednym z trzech naszych lokali w Warszawie oraz podpisania zamówienia na realizację mobilnego escape roomu w dowolnej lokalizacji.

Jak pozyskujemy dane osobowe?

Przekazujesz nam swoje dane rezerwując pokój, zamawiając voucher lub prosząc o fakturę i robisz to telefonicznie lub wypełniając formularz na naszej stronie https://rezerwacje.roomescape.pl  lub pisząc do nas maila z prośbą o dokonanie rezerwacji lub zakup vouchera tudzież kontaktując się przez formularz kontaktowy, a my gwarantujemy Tobie, że będą one poufne, bezpieczne i nie zostaną udostępnione jakimkolwiek podmiotom trzecim bez Twojej wyraźnej zgody.

Jakie masz uprawnienia w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych?

  • prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych tj. ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • prawo do przenoszenia danych,
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu, jeżeli uprzednio wyraziłeś taką zgodę,
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych.

Powyższe uprawnienia możesz realizować zgodnie z zasadami opisanymi w art. 16 – 21 RODO, kontaktując się z nami pod adresem info@roomescape.pl. Możemy jednak odmówić realizacji niektórych uprawnień spośród wskazanych powyżej w sytuacji, w której realizacja danego uprawnienia stałaby w sprzeczności z uzasadnionym celem przetwarzania przez nas danych.

Podanie przez Ciebie danych osobowych jest zawsze dobrowolne, ale niezbędne, by zarezerwować pokój lub zamówić voucher, bądź otrzymać fakturę.

Gwarantujemy Ci poufność wszelkich przekazanych nam danych osobowych. Zapewniamy podjęcie wszelkich środków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na terytorium Unii Europejskiej.

Kto jeszcze ma dostęp do Twoich danych osobowych?

W zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa możemy udostępniać Twoje dane zaufanym podmiotom trzecim w celach związanych ze świadczeniem naszych usług np. biurom rachunkowym, dostawcom usług IT, agencjom marketingowym, podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, instytucjom płatniczym. W zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa możemy także udostępniać Twoje dane biurom informacji gospodarczej oraz instytucjom zajmującym się dochodzeniem należności, w tym przedsiębiorcom zajmującym się windykacją i obrotem wierzytelnościami oraz ich pełnomocnikom. W takich przypadkach wymagamy od podmiotów trzecich zachowania poufności i bezpieczeństwa informacji oraz wykorzystania ich jedynie do zapewnienia nam danej usługi lub produktu.

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Twoje dane przechowujemy nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji celów, dla których je zgromadzono, chyba że obowiązujące przepisy prawa wymagają od nas ich dłuższego przechowywania. Okresy przechowywania mogą jednak różnić się w zależności od celu przetwarzania. Maksymalny okres przechowywania Twoich danych w celach rozliczeniowych wynosi 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku związany ze świadczoną usługą. Wiąże się to z upływem okresu przedawnienia zobowiązań podatkowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Pliki cookies (ciasteczka)

Pliki cookies stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu roomescape.pl. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki cookies nie służą identyfikacji użytkownika i na ich podstawie nie jest ustalana tożsamość użytkownika. Strona internetowa roomescape.pl może umieścić plik cookie w przeglądarce, jeśli przeglądarka to umożliwia.

Korzystamy z plików cookies w celach dostosowywania zawartości serwisu i aplikacji do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; np. pliki cookies pozwalają w szczególności rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb; tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

W przypadku wyłączenia funkcji Cookies, niektóre elementy naszej witryny internetowej mogą być niedostępne. Cookies w żaden sposób nie niszczą ani nie uszkadzają systemu w komputerze, zapisanych plików, ani też celowo nie wpływają niekorzystnie na jego wydajność lub funkcjonalność. Identyfikacja odbywa się bezosobowo, bezimiennie i są to dane dotyczące jedynie sposobu i formy korzystania z serwisu.

Statystyki serwisu

W serwisie wykorzystujemy usługi Google Analytics, zbierające anonimowe informacje o odwiedzanych stronach oraz zachowaniu Użytkowników. Szczegółowe zasady dotyczące polityki prywatności Google Analytics (w tym informacja jak można zablokować zbieranie danych) znajdują się na stronie: https://www.google.com/intl/pl_pl/analytics/.

Tagi remarketingowe

Nasz serwis korzysta z kodów remarketingowych, które są służą do tworzenia list remarketingowych w Google oraz Facebook. Na ich podstawie Użytkownicy, którzy odwiedzili nasz serwis mogą zobaczyć spersonalizowane reklamy w wyszukiwarce Google, sieci reklamowej Google oraz Facebook Ads. Z list remarketingowych mogą też korzystać współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe.  Użytkownik w każdej chwili może zrezygnować z reklam opartych na zainteresowaniach dokonując zmiany ustawień przeglądarki oraz preferencji reklamowych na stronie: http://www.youronlinechoices.com.

Facebook Google+ TripAdvisor