RANKING ROOMESCAPE DLA UCZNIÓW

OLIMP

MARSZAŁKOWSKA | Metro Świętokrzyska

Olimp – stawiamy na edukację, zaczynając mityczną przygodę w Olimpie uczniowie nie muszą posiadać wiedzy na temat mitologii greckiej, ale na pewno wychodząc z pokoju, poznają imiona Bogów i ich atrybuty

MUZEUM

INŻYNIERSKA | Metro Dw. Wileński

Muzeum – trochę wiedzy z dzieciny sztuki przemyconej w zabawie, trochę matematyki, muzyki i dobrej zabawy. W tym pokoju uczniowie będą musieli wykorzystać część wiedzy zdobytej w szkole i umiejętność współpracy w grupie

RYCERSKI

INŻYNIERSKA | Metro Dw. Wileński

Rycerski – escape room w którym uczniowie zmierzą się z zagadkami z matematyki, niezbędna będzie również praca w grupie i komunikacja. Zabawa w pokoju Rycerskim to nauka poprzez zabawę, czyli to co dzieci lubią najbardziej!

INTERACTIVE

MARSZAŁKOWSKA | Metro Świętokrzyska

Interactive – pokój zagadek, w którym najważniejszą rolę ogrywają nasze zmysły np. dotyk czy wzrok. Tutaj uczniowie będą mogli się wykazać znajomością układu słonecznego, czy też nauczyć się układu planet

INDIANA

ŚNIADECKICH | Metro Politechnika

Indiana – pokój przygodowy, tutaj jak większości pokoi uczniowie będą musieli stawić czoła zagadkom matematycznym, zmierzą się też szyframi i kodami. Ogromne znaczenie będzie miała skuteczna komunikacja w grupie

ŁÓDŹ PODWODNA

ŚNIADECKICH | Metro Politechnika

Łódź – escape room przygodowy, inspirowany powieścią Juliusza Verne „2000 mil podmorskiej żeglugi”, podczas tej przygody będą mogli nauczyć się jak działa kod morsa i wykorzystać umiejętność dodawania i odejmowania

WEHIKUŁ CZASU

INŻYNIERSKA | Metro Dw. Wileński

Wehikuł – pokój zagadek dla uczniów, w którym współpraca i komunikacja liczą się najbardziej. Dzieci wypracują tu umiejętność przekazywania komunikatu i odbierania go ze zrozumieniem

PIWNICA

ŚNIADECKICH | Metro Politechnika

Piwnica – escape room, w którym uczniowie będą musieli stawić czoła zagadkom z geografii, zmierzą się z szyfrowaniem i kodowaniem, jak w każdym pokoju nauczą się komunikacji i współpracy

MUSZKIETEROWIE

MARSZAŁKOWSKA | Metro Świętokrzyska

Spisek – pokój inspirowany historią 3 muszkieterów, escape room dla uczniów, który uczy myślenia przyczynowo – skutkowego, łamigłówki w części oparte o geografię i historię. Dzieci, które nie znają historii 3 muszkieterów, w escaperoom Spisek Kardynała będą się bawić równie dobrze.

Room Escape Warszawa zaprasza do wspólnej zabawy, dzięki której uczniowie rozwiną swoje umiejętności pracy w grupie oraz poznają praktyczne zastosowanie wiedzy, którą codziennie zdobywają w szkole! Jest to forma edukacji poprzez zabawę – czyli to co dzieci lubią najbardziej! Mamy nadzieję, że nasz ranking escape room dla uczniów pomoże Ci dobrać pokoje dla Twoich uczniów.